25 mai 2010

Kas olmetehnika.ee teeb ausat äri?

Kuna köögi sisustamine on lõpukorral ning otsin juba mõnda aega soodsa hinnaga ahju, siis jäi silma Olmetehnika leht. Tegemist on tõesti väga soodsate hindadega. Kuna masu ikka veel kestab, siis otsustasin uurida natukene ettevõtte tausta.

1. Krediidiinfo järgi puudub maksuvõlg. Tegevuslubade info näitab, et firma tegeleb jaekaubandusega, mis vastab ka tõele. Äriregister näitab ettevõtte sisest lohakust kuna 04.02.2010 on tehtud neile trahvihoiatus majandusaasta aruande puuduste kohta. Kas üritatakse midagi varjata? Minu jaoks oli see esimene ohumärk.

2. Ettevõttel on probleeme olnud Tarbijakaitsega: http://www.tarbija24.ee/?id=174183

3. Probleemid osade kaupade kättesaamisel: http://www.pereklubi.com/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=69547

4. Muud kommunikeerimise probleemid: http://www.perekool.ee/index.php?id=36679&class=forum&action=post&post=5511039

5. Isiklik kogemus kauba kohta pärimisel. Nagu öeldakse on vahetu suhtlemine parim viis teada saada müüja usaldusest. Lehel näidatud telefonile vastas unise häälega meeshääl, kes kõigepealt küsis mu nime. Kui küsisin et sooviks ühe ahju kohta natukene rohkem infot, öeldi et löö Googlesse sisse, et tema ei tea nende toodete kohta suurt midagi. Halloo! Kui tädi Maali maalt küsiks sama infot, siis öeldakse talle et pane otsingusse? Mis te arvate kuhu selline tulemuslik arutelu jõuaks... Igatahes oli mul vaja teada kas tegemist oli uputatavate nuppudega või mitte kuna pildilt ei selgunud ja tooteinfos polnud ka kirjas. Lisaks tahtsin ma ka testida neid kui asjalikud/asjatundmatud nad üldse on klientidega suheldes. Aga oma  küsimuseni ma ei jõudnudki kuna järgmisel hetkel visati toru ära ning tagasihelistamise peale lülitati mõne aja möödudes telefon välja.
Kui juba tooteinfo küsimise peale nii reageeritakse siis kuidas peaks suhtlus hakkama toimuma kui kas
  • kaup ei jõua õigel ajal kohale
  • kaup on otsas ning raha tagastamine
  • kaup jõuab kohale defektsena või mittetöötavana
  • garantiiküsimused
Suur ülekaal negatiivsete uudiste osas ei pane kuidagi sealt poest midagi tellima.


19 kommentaari:

Caty ütles ...

Ma ikka imestan, kuidas sa viitsid selliseid uurimisi teha :D Aga ei, tegelt väga kasulik info minu arust!!! :)

Kogemus olemas ütles ...

Tere! Minul kogemus olemas. Lõpptulemus oli küll positiivne, aga jah, suhtlemine on pinnapealne, kui aega ja kannatust on saad mida tahad, sest tõesti, hinnad on head. Oli nö esimene ost interneti vahendusel ja summa oli 11 000 kr. Ühel hetkel oli kõik raha makstud, aga uurides selgus, et kaup ei olnud veel Eestiski. Uurisisn oma kodumasina teekonda kullerfirma vahendusel ja selgus, et minu kodumasina tellimus oli neil juba olemas ja arvasime, et viivitus tekib sellest, et Olmetehnika kogub veel tellimusi, et siis kõik korraga ära tuua. Kuna olid veel pühad, siis lükkus üks nädal paeaegu kaheks ja see mu muretsema panigi. Pabistasin meeletult, aga lõpuks selgus, et asjatult.
Arvan, et tellin veelgi sealt, kui vaja on.
Aga jah, suhelda võiks küll paremini, siis tekiks ju usaldus. Või on see nö ühemehefirma, siis ju lõpuks ei jõuagi küsimustele vastata ja ka kaupu tellida.

Anonüümne ütles ...

Masendav petuäri skeem! Sain õnneks oma raha tagasi. Tellid kauba ära ja jäädki ootama.

Anonüümne ütles ...

kui ei taha oma raha ja hingerahu kaotada, siis soovitan selle firmaga tegemist mitte teha.paistab et asju selles firmas ajab üksainus inimene ja seda ka ainult siis kui tal tuju või aega on(muide oma nime ta ei avalda). Lubatud 5-6 päevasest tarneajast võite kohe, kui ettemaks tehtud unustada, sest kohe ilmnevad igasugu asjaolud, mis takistavad tarneaega.Mingit infot asja kohta on suht võimatu saada, kuna telefon enamasti vaikib.Kui mitmepäevase helistamise peale õnnestub vennike tabada, siis pole välistatud, et pikema pärimise peale võite tülitamise eest korralikult sõimata saada.Vend lihtsalt ütleb et sinu asjaga hetkel ei viitsi tegeleda ja, et helista mõni teine päev.

Kersti ütles ...

Nii abitu tunne on, kui tasutud ettemaksu raha tagasi ei saa ja kauba kättesaamise kohta infot pole. Telefon ei vasta ja e-kirjale vastuseid tule. See on üks hea näide ilmselt paljude sellest e-poest ostjate reast.Pöördun abi saamiseks politseisse!

Anonüümne ütles ...

tegelikult on tegemist täieliku petuäeriga. raha võetakse ette, tarnetähtaaegadest kinni ei peeta, kaup tuuakse kohale nii,et antakse üle juhuslikel inimestele. hiljem kaupa lahti pakkides selgub, et tegemist on praagiga, müüja aga selle vastu huvi ei tunne, selle asemel annab teile tehase kontaktid, et peate ise tehasega asju ajama. garantiiremoni nad ei teosta, ei vaevu isegi vigast kaupa üle vaadama tulla. ka teised firmad ei võta nende käest ostetud kaupa remonti, ei garantiisse ega ka raha eest, sest kõik teavad, et tegemist on petturitega.

Tarmo ütles ...

See seltsimees müüb ilma garantiita kaupu. See jama mis mul uue pesumasinaga kaelas on, väärib raamatu kirjutamist. Sain just Eluxi hooldusest teada, et olen soetanud uue aga ilma garantiita Electrolux grupi toote. Selle eest vastutab müüja, kes sai kauba tehasest selle võrra odavamalt. Nüüd minu Lätist toodud ilma garantiita pesumasin saab korda kui 290 EUR välja käin. Müüja ei tegele selle probleemiga üldse ja kinnitab, et kõik on korras, ajagu ma ise oma asju. PALJU ÕNNE MULLE JA KA TEILE KES SELLISTEST KOHTADEST EDASPIDI KAUPA OSTAVAD!!! Elagu e kaubandus...

Technology Broker OÜ ütles ...

Meie KONKURENTSIEELIS
on SOODNE HIND ja LAI TOOTEVALIK, kui soovite kaubaga füüsiliselt tutvuda, külastage palun nt Euronicsit.

TARNE VENIMISEL
on Kliendil alati võimalus tellimus katkestada, mis puhul ettemaks tagastakse viivitamatult.

GARANTII MUREGA
pole kolme aastase ajaloo vältel mitte üksgi meie poole pöördunud Klient hätta jäänud.
NB! "Tarmo" nimelist Klienti pole oma garantii murega meie poole pöördunud. Kuid kui pöördub leiab Ta kindlasti ka lahenduse.

Unknown ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Unknown ütles ...

Nüüd istun sama jama otsas kui teised-kahjuks ei lugenud enne kommentaare.Lõpuks Technology Broker kirjutas ise,et kes rahul ei ole katkestagu tellimus ja raha laekub tagasi.Siis küsiks vastu olen kolm päeva teie telefonile helistanud ja kirju saatnud,aga mitte kuskilt ei vastata.Kuidas siis tellimuse katkestada saab?

Anti ütles ...

Sai ka küsitud infot meili teel ning vastuseks tuli:
"
Ei oska öelda, pole ihusilmaga näinud.

K
"

No see on klienditeeninduse meistriklass :D

Ei telli sealt midagi.

Anonüümne ütles ...

nu meil ka sellega jama, juba üle kuu aja ootame oma kaupa!

Anonüümne ütles ...

Andke nüüd nõu! pole kaupa ja pole raha ka tagasi saanud!!!

Margus ütles ...

Pöördu tarbijakaitssse, KIIRESTI! Mulle tundub, et korterisse registreeritud ja ilma püsiva poepinnata veebiäride aeg hakkab otsa saama!

Anonüümne ütles ...

Tere.

olen hädas oma raha Olmetehnikast tagasi saamisega ja plaanin minna kohtusse. kutsun üles köiki, kellel sama probleem, märku andma mailile Kaurfil@gmail.com , et esitada ühishagi.
sellised petturid tuleks kinni panna!!!

Anonüümne ütles ...

Kas kellelgi on veel kogemusi garantiiga? Kas nendel toodedel pole siis ühelgi kehtivat garantiid?

Anonüümne ütles ...

Kas kellelgi positiivseid kogemusi ka selle firmaga on?

Anonüümne ütles ...

Informatsiooniks. 16.08.11. tegin avalduse Rakvere politseijaoskonnale ning on algatatud menetlus Technology Broker OÜ (see va olmetehnika.misiganes pööritaja) ja äriühingus tegutsevate isikute suhtes KarS § 209. Kelmus alusel. Soovitan kõigil vimmapidajatel sinna teada anda kõigist valetamistest, vassimistest, hämamistest, ülbamistest ja muudest kelmusest. Tarbijakaitse ja tsiviilhagi abil saab muidugi ükskord raha tagasi, aga vennikesed peavad peenikest naeru ja toimetavad edasi. Rahaline karistus või kolmeaastane vangistus, mis nimetet pügal ette näeb, võtab naerutuju ja teeb ehk nutuvõrugi ümber suu...

Anonüümne ütles ...

Aga tundub, et see semu lamhib oma petuäri ikka edasi teha. Kas tõesti on õiguskaitse organitel käed lühikesed?


WebCounter.com
blog.tr.ee