04 märts 2008

Oracle ja 100% student satisfaction

Kes vähegi Oracle kursuste vastu huvi tundnud, on kindlasti näinud pea iga kursuse järel olevat 100% student staisfaction märget.
Kes aga kohal on käinud, on võibolla märganud asja põhjust. Nimelt ei anta feedback lehtegi, mida täita ja avalikult oma arvamusest teada anda.
Nii läks vähemalt minu viimase RACi koolitusega Soomes. Mingisugune magyar lendas kohale ja kukkus laterdama.
Vähe sellest, et ta mõttetult palju seosetut juttu ajas jäi ta iga päev oma plaanist kaugele maha. Kannatajaks loomulikult meie, kes kümneid tuhandeid koolituse jaoks raisanud.
Kogu tulemus on näha viimasel päeval kui 12 chapterist on päeva lõpuks jõutud võtta 9. Kümnes võetakse kiiruga läbi avades ainul tähtsamaid lehekülgi ja ülejäänud chapterite kohta kommenteeritakse, et need polegi väga tähtsat aga kel huvi võib neid ise lugeda. No camon, ma ei tulnud selleks sinna et kuulata kui mõttetud mõned chapterid on vaid aastapikkuste kogemuste eksperdi juttu, kes annab lisaks raamatu materjalile ka omalt poolt väärtust juurde rääkides reaalsetest situatsioonides, kuidas neid lahendada.
Seda enam, et näiteks just RACi kursuse viimased chapterid sisaldavad näiteks dataguardi osa, mis on disaster recovery süsteemi puhul üks olulisemaid komponente.
Kuna eelnevalt olen feebacki lehti ikka saanud, siis seekord oli kätte näidata magyari nõrgad kohad ja see feedbackile kirja panna. Aga kus sa sellega, kui kursuse lõpus polnud vanal mahti isegi kontaktandmeid võtta, et mõni omatehtud ja -näidatud skript meile saata.

Võrdluseks võib siin võtta mõne kursuse Inglismaal, kus olen sattunud tõsise professionaali otsa. Lisaks kõigele saadeti hiljem järgi ka väga asjalikke skripte.


Kommentaare ei ole:


WebCounter.com
blog.tr.ee