20 juuni 2010

Kui kalliks võib minna välismaal arsti vastuvõtt

Tulin tööandjale vastu ja otsustasin tulla natukene tõbisena töölähetusele. Suurem haigus oli juba mööda läinud ning asi hakkas paremaks minema. Peale Austriasse jõudmist tundus aga, et ei lähe see haigus kohe mitte kuidagi üle, pigem hullemaks. Hääl oli nagu karul, kõri valutas koos kõigega. Kui asi niikaugele jõudis, et hingamine ka valulikuks muutus, otsustasin et tuleb ikka arstil jutule minna. Suvalisest kliinikust sain kenasti õige arsti aadressi ja vastu võeti mind kohe peale sisse astumist. Surgiti natukene kaameraga ninas ja kõris ja näidati ekraanil mulle mu sisemust, et näe seal, seal ja seal on sul see ja see asi pahasti. Näitasin oma ravimid ette, mida siiani võtnud olin. Vastus tuli, et viska need minema, sul on tõsisemad lood. Kirjutas hunnik antibiootikume välja ja küsisin siis, et kas maksab ka midagi. Öeldi et oota vastuvõtus. No selge. Arve tuli muidugi mehine, 10min arsti jutu kuulamist läks maksma 75€! Kui ravimid juurde kirjutada siis 100€ tuli kõik kokku. OK, ravimite hind on veel vastuvõetav aga retsepti välja kirjutamine...
Mis kõige parem, neid ei huvitanud minu Euroopa Ravikindlustuse kaart ega isegi tööandja poolt antud reisikindlustuse kaart, mis peaks mingi ulme summani kõik kulud ära katma. Kui reisikindlustuse teemaga tuleb tegelda peale tagasijõudmist, siis mis kuramuse pärast mul siis Euroopa Ravikindlustuse kaart olema peab, kui see kedagi isegi ei huvita? Vähemalt olid rohud asjalikud ja teevad oma tööd vägagi hästi.

1 kommentaar:

Caty ütles ...

Ega Austraaliagi alla ei jää visiiditasuga. Nimelt käisin retsepti küsimas, selleks suunati mind ühe arsti juurde, kes oli mingi indu või kes teab mis maalane... Ühesõnaga rohkem rääkis ta niisama juttu kui minu retseptist. Kole tüütu oli. Ühesõnaga peale retsepti kätte saamist esitati arve 80AUD (800kr). Uskumatu.... selle eest tabletid olid üllataval kombel 2-3korda odavamad eesti omadest.Ning kahjuks neid kulutusi minu reisiindlustus ei kata :(


WebCounter.com
blog.tr.ee