29 jaanuar 2010

"Prügikast 3 ehk Eesti masurka"

Mul on vedanud, et mu teine pool hoolitseb meie kultuurilise harimise eest ja selletõttu olen käinud nii mõnelgi kultuuriüritusel, kuhu ise omal initsiatiivil poleks läinud. Kahjuks satub nende sekka ka nö mitte nii häid üritusi. Üks sellistest on minu jaoks "Prügikast 3", mida eile Nokia kontserdimajas vaatamas käisime. Baskini teatrid on üldjuhul head ja suhteliselt kindlapeale minek (kunagi oleksin sõna "suhteliselt" siit ära jätnud). Näitlejad oli vanad head ja isegi algus oli paljulubav. Kahjuks jäi sisu vaatajatele kohati väga segaseks. Ühest olukorrast hüpati kiiresti teise ja kokkuvõttes ei saanudki täpselt aru, mida sellega edasi anda taheti.
Kino ja teatrit ei saa küll omavahel eriti võrrelda aga eelneval päeval Avatari vaadates ning peale seda Prügikast 3'e, soovitaksin tuttavatel pigem vaatama minna Avatari kui antud etendust. Kui Avatar annab tunnistust pisima detailideni läbi mõeldud filmist (täpsemalt siis 12 aastat lihvi saanud filmi idee, mis alles nüüd ära realiseeriti), siis "Prügikast 3" tundus kohati kiiruga kokku pandud etendus. Üks miinuspunkt minu poolt jälle Baskini etenduste suunas.

Kommentaare ei ole:


WebCounter.com
blog.tr.ee